förfrusna tår

idag blev det så att jag var vikarie på ett annat dagis eftersom så många i personalen var sjuka och de fick inte tag i några vikarier så funkade det att jag åkte dit eftersom vi inte hade så många barn. stackars mina tår frös så jättemycket då jag kom hem så jag knappt kännde av dem. så direkt jag kom hem blev det fotbad och sedan var jag helt slut och halvsovde i soffan då jonny kom hem 1½ timme senare från jobbet.

så ikväll har bara varit en slökväll. fortfarande så trött så ska snart hoppa i sängen för imorgon börjar jag tidigare och ska då inte heller vara på mitt rätta staälle utan gruppfamiljedaghemmet bredvid.

nå nu titta lite vidare på då jonny spelar ett bilspel och sedan läsa bok och så blir det natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0