pipi i magen

måndag idag, märktes också på jobbet! alla barnen, som för den delen inte är så många, var på varandra hela tiden. gnäll, gråt, bjöjbytande och frågande efter mamma var det som eftermiddagen bestod av. nå så är det ibland, inte speciellt jobbig dag för det.

hur som helst har jag bara tagit det lungt nu efter jobbet, var just och inhandlade lite godis. kändes som det behövdes idag :P känner mig lite konstig i magen. hoppas inte det kommer någon magsjuka, värsta som finns. men har ju klarar mig än så länge fast alla på dagis har haft det så kanske jag klarar mig helt undan ;)

nu ska jag titta lite tv sedan kolla genom resten av mina bilder i datorn för att bestämma mig vilka jag ska framkalla och sätta i fotoalbum. märkte igår att det var billigare att framkalla bilder nu just, sista dagen imorgon, så måste ju passa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0