nr 200

råkade se att det är inlägg nummer 200. bara sådär by the way!!

idag blev det att åka söderut till kristinestad eller rättare sagt lappfjärd för att hälsa på kompisar. det blev tre kompisar och tre barn :) först åkte jag till daniela, har inte sett henne sedan förra julen så det var nog på tiden. fick se hennes superdupersöta matilda (4 månader). talade om lite allt möjligt som hänt sedan sist och allt som man nu gör då man besöker kompisar. efter det blev det att åka till jonna och hälsa på henne och anton (snart 2 år). så kom också en annan bekant jessica dit med sin maya (1år typ). det var bara för trevlig dag måste jag säga. hur roligt som helst att se kompisar som jag inte har sett på länge. sådana människor som man förr var med hur mycket som helst. tyvärr blir det ju inte så ofta då man bor långt från varandra.

imorgon kommer madde hit och så ska jag också och träffa jenny och klara :)


det blir mycket kompisar och barn denna gång jag är hemma :D

då man är med alla sina kompisar och bekanta som har barn så blir man ju bara nästan lite bebissjuk. det kan ju inte hjälpas. inte för att jag vill ha något barn ännu men iallafall. känns bara så skumt på något sätt :) minns den tiden då vi festade tillsammans och allt vad det innebar, hur långt borta detta kändes. vi har väl blivit vuxna :P jag är så otroligt glad för mina kompisar som har så otroligt härliga barn. saknar er alla bara så ni vet.


nu ska väl jag ta natten snart och sakna min egen sötis. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0