noll

har inte tagit ett ända kort medans jag har varit i närpes och har inte heller haft större lust att skriva.  dagarna har gått och nu åker jag norrut hem igen till min sötis. har varit roligt att vara här i närpes nu en sväng, hann se en massa kompisar :) varit med familjen och uträttat lite saker. nu ska jag bara äta mat och sedan börja bege mig norrut :)

lite tråkigt väder, men så är det ju höst också så det ska väl vara lite grått och trist. nu ledig en vecka till och så arbeta en liten  sväng så får vi se sedan vart världen bär iväg med alla svininfluensor och allt möjligt. tycker synd om min syster yster som fick sina planer och helgen förstörd. men så är det tyvärr ibland.


bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0