måndag

så var denna helg förbi. tycker det bara är helger nuförtiden. vart tar tiden vägen? idag var det sista dagens på stora avdelningen på det dagis jag nu har varit. imorgon och onsdag blir det att vara med de små barnen :) var en stund där idag också, måste nog bara erkänna att det skulle vara hur härligt som helst att arbeta på en småbarnsavdelning, trivs nog nästan bäst med dem. det är på ett annat sätt än med de större barnen, nog för att de ockå är hur underbara som helst. orsak till att det kanske lockar mera att arbeta med de små är att jag aldrig har jobbat på någon småbarnsavdelning förutom praktiken då. ska bli hur roligt som helst :) sedan torsdag och fredag blir det att vara vikarie på samma ställe som jag var i somras :) fullt upp denna vecka, aldrig tråkigt ;P

nu över helgen var syster och hälsade på mig. nåjo hon hälsade väl lite på jonny också :P men han var ju bort hela lördagen och nästan hela söndagen så. hur bra som helst att ha sällskap, kändes som jag skulle bli tokig om jag inte skulle ha haft någon här :) på lördagskvällen var det lite tjejkväll, trevligt att träffa kompisar.

nu idag har jag varit till bibban och lånat 2 böcker. ta livet av mig, mamma! och den andra är hemlig eftersom någon kan spionera här och det ska bli en julklapp eller födelsedagspresent :) så nu ska jag bänka mig antingen i soffan eller sängen och läsa :) länge sedan jag har läst något som varit värt att läsa. har de två senaste på hälft och jag tror allvarligt att de aldrig kommer att bli färdglästa.

så antingen nästa vecka eller då följande kommer jag att åka söderut till yttermark. får se lite hur det passar. blir nog kanske först höstlovsveckan så jeanette också är ledig.


kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0