hotell

idag fick vi vårt nya spel HOTELL. så vår kväll tillbringades med nalle och annika och testspelade det. det var riktigt roligt. tog en stund innan vi kom igång eftersom vi ju måste läsa regler och sånt också. men det slutade ialafall med att annika vann, efter mycket om och men :D detta ska spelas fler gånger helt klart :)

annars var jag in till stan en sväng idag, via skolan och hann också dammsuga. så besökte jag annika en sväng och vi tittade på alla våra härliga bilder från sommaren, tänk vad det kan kännas långt borta redan!!!

imorgon ska jag in till stan på lite ärenden, sedan ska jag och annika gå på lite vandring och hitta en lekplats vi båda har gått förbi förut som vi ska försöka hitta igen :) sedan har väl denna vecka snart gått då och inte länge kvar till helg.


hittade föresten en rolig bild från i somras i annikas dator :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0