helgen

idag är det nu fredag. denna vecka har bestått av jobb på dagis, ganska ordentligt tungt (också förstås roligt) och har sovit dåligt nästan hela veckan så har inte varit speciellt pigg efter att jag kommit från arbetet, har mest slappat på soffan alla kvällar. idag är det då äntligen fredag vilket betyder att imorgon är det lördag och inget arbete och då kommer det att bli sovmorgon. nu ikväll har min sötis och jag varit på stand-up till stadshotellet. komikern Shan "the man" Atci var där, fick nog skratta iallafall så det är ju alltid roligt. nu är vi hemma, blir väl snart natt eftersom jonny ska till jobbet imorgon.

imorgonkväll blir det bröllop för vår del. jonnys föredetta arbetskompis ska gifta sig, så vi får se hur hela kvällen utspelar sig :) så mycket annat händer väl inte denna helg, vad jag vet at nu iallafall.

de två följande helgerna kommer jonny att vara bort på arbetsresa(inte nu precis hela helgerna) så då ska jag vara ensam hemma. eller har väl kanske lite planer på gång vad som ska hända. kan ju inte sitta här för mig själv och ha tråkigt :)

nå detta var väl allt jag ville säga. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0