här sitter jag klockan 7

har suttit här en timmme nu redan, och innan det låg jag vaken säkert runt 2 timmar.jeijj vilken pigg fredag jag kommer att ha. ska just försöka börja hitta sängen nu igen men är inte det minsta trött, men har på känn att jag kommer att må lika skit imorgon eller idag, om några timmar då jag vaknar som jag gjorde igår. hela gårdagen var förstörd. mådde så himla otroligt skit då jag vaknade så tog ½ att bara kunna gå upp ur sängen. satt ca 10 min vid datorn sedan var jag tvungen att gå och vila.somnade och sov 1 timme till. jag vill inte ha det igen!!!

fredag då. vet inte riktigt vad som kommer att hända denna helg ännu. men på söndag blir det kanske kattutställning och på kalas i kokkola.


nudå gonatt eller godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo he ska var rektit rolit att far dit. :)

Minns du na vart tin kusin va i Egypten? Hehe, va rolit me kattutställning..je e bare fö raskattor he tå? :D

2009-09-11 @ 07:16:08
URL: http://juliasplejs.blogg.se/
Postat av: Malin

gravid?;)

in 26 så har vi na planera så jag je opptäjji tå..

2009-09-11 @ 12:14:02
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0