bakdag

eftersom jag nu är ledig denna vecka ska jag också försöka få någonting vettigt gjort och inte bara slöa :) men eftsrom man nu är ledig måste man ju passa på att sova en liten stund extra. då jag steg upp var jag inte det minsta på hugget att gå upp plus att det var kallt här inne. tvingade mig upp och surfade en liten stund innan jag begav mig först en sväng till loppis, ingenting hittades och sedan vidare till citymarket och handla. på tal om loppis föresten så måste nog alla barnfamiljer ha storstädat inför hösten för det var proppfullt med barnkläder, barnskor, barnvagnar och alla möjliga barnprylar. man såg knappt något annat.

nå då jag kom hem bakade jag. lagade en ostkaka med blåbär utan ost, muffins och lite kex. så diskade jag och lagade mat så dit for hela min dag. ska nog kanske baka bröd och lite allt vad jag kommer på också denna vecka. iorgon ska jag försöka ta mig till skolan en sväng på lite ärenden och sedan får vi se hur dagen blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0