undrar sa flundran

alla ser vi ju olika ut, förutom tvillingar då, men tänk om det faktiskt skulle finnas någon som ser ut som sig själv som inte är ens tvilling. på facebook kan man faktiskt hitta ibland ganska så intressanta saker. igårkväll då jag tittade på lite bilder såg jag plötsligt en tjej som såg precis ut som min en kompis. för det mesta hittar man ju en massa skillnader då man tittar noggrannare men det fanns det nästan inte i detta fall. det var precis samma klädstil, samma långa mörka hår, samma kroppsbuggnad, till och med samma piercing :P skulle de inte ha varit för att den ena tjejen är från närpes och den andra inte skulle jag lätt ha kunnat tro att det var samma person :P

samma sak hände också för någon månad sedan vid melody. jonny och jag stod där och plötsligt såg vi en flicka som såg precis ut som jonnys syster. eftersom vi visste att jonnys syster var i vasa den helgen var vi tvugna att ringa och fråga om hon var där :P

men tänk så konstigt det skulle vara om man plötsligt mötte någon som skulle se ut som en själv :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0