onsdag

har inget vettigt alls att göra just nu. så därför ska jag skriva några rader här.

denna vecka har jag jobbat i förskola, annorlunda än på ett dagis men väldigt intressant.  jag trivs bäst med de minsta barnen men kan ju konstatera att nog skulle det gå bra att vara i en förskola också. skönt denna vecka har iallafall varit att det har varit så korta dagar, vilket det är i en förskola. superskönt att inte behöva stiga upp tidigt och endå komma hem mitt på dagen och ha hela dagen kvar :)

har varit på något såntdär dåligare humör nu, eller inte kan jag kalla det dåligt heller precis men slutkörd. sov inte på flera nätter och att dessutom känna stress inför ett jobb (förskolan) som man aldrig gjort förr tog ut sin sak. oftast är det stressiga inte alls speciellt jobbigt då man äntligen är igång med det men innan känns allt hopplöst. måndagen då jag kom från arbetet sov jag flera timmar plus att natten också var hur skön som helst.

men snart är det helg, och både jag och jonny är ledig hela nästa vecka så de blir perfekt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0