mina barn

idag var jag då igen på smma dagis jag var i juni och augusti. härligt härligt härligt är det ända jag kan komma på att säga. även om jag nu inte på det sättet har arbetat där någon speciellt längre tid, bara hoppat in flera gånger känns det ändå så härligt. "mina barn", "min grupp" även om det inte är så :P man kan inte bli på annat än bra humör då man kommer dit och barnen ser en så ropar de VAAAAAA?????!!! CATTIIIIIS och så får man superstor gruppkram :) vid matbordet sade en pojke att "jag skulle vilja att du stannade här föraaaalltid :D" så jag kan bara konstatera att min dag har varit helt perfekt.

nu ikväll har vi bara slappat här. tittat på de 3 sista avsnitten av jericho och inte gjort något annat alls. imorgon är det fredag och jonny far iväg till tammerfors. så jag ska vara ensam hemma, eller någo ska man väl hitta på endå :) så är det då helg på nytt. konstigt hur fort allt kan gå. snart är det vinter. och på tal om det kom det en hagelskur idag, det bara hoppade små vita bollar på marken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0