min sambos nya leksak

idag har det varit jobb för min del. var meningen jag skulle vara ledig denna veckan men så blev det icke. så denna dag har spenderats med 1-3åringar. min sambo har däremot varit ledig också idag som hela denna vecka och ända tills tisdag, så denna lediga dag har han varit till kokkola och inhandlat en ny förstärkare. så nu kopplas det och fixas en massa här för att att få allt att fungera. tur att inte jag är teknisktbegåvad så behöver jag inte hjälpa till :P

imorgon blir det halloweenfiras hos vänner och sedan krogen, har redan förköpt biljetter :) hur jag ska klara mig utan att bli sjuk i min "farmer girl" kostym återstår ju att se. känns liiiite kallt med shorts med tanke på att det var snö på marken då jag vaknade idag. men och andra sidan kan jag inte påstå att jag skulle ha fryst någon gång då jag gått till eller från krogen :P så jag kan ju hoppas att det inte regnar eller snöar imorgon natt.

oj det är ju faktiskt så att det är idol ikväll kom jag just på, har ju till och med något att titta på då om det inte blir någon förändring för denna kväll som det ibland blir.


måndag och tisdag är det jobb och efter det någon gång ska jag åka till närpes. om det blir först nästa helg eller redan mitt i veckan återstår att se. jonny ska nämligen bort nästa helg så kan ju passa på att åka hem och fira farsdag då.

ha en trevlig all helgona och halloween :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0