i mitt gamla rum

ligger nu här i min säng i närpes, har tittat på någon serie och ska snart sova.

denna vecka började med att åka hit på måndag morgon. jeanette mötte mig i vasa och vi shoppade en liten stund och åt god mat (pizza) vid rax.gårdagen spenderades med först en massa ärenden, besiktning och sedan till moster. en helt del berättelser av kusins barn blev det, som tyckte vi skulle ta foto av varenda traktor och varenda höbal :)



nu idag har en kompis hälsat på och ikväll blev det en sväng via farmor.

så mycket annat har inte hänt. skulle egentligen inte ha så stor lust att sova fast det är mitt i natten. undrar om jag ska titta på lite mera tv-serier?! inte alls roligt att sova ensam. men ännu värre var det nog att vara ensam hemma då jonny var på arbetsresa, då var jag ju helt ensam!! nu sover ju alla andra i familjen här i andra rum. konstigt såntdär, då jag bodde ensam var det bara skönt att vara ensam hemma. nu blir man ju tokig av ingenting :P

saknar min sötis jättemycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0