gummibjörnar

sitter och äter gummibjörnar nu just i brist på annat att göra, men bara 5st :P

idag har jag varit ganska aktiv. först kom ju jonny hem från tammefors, hann se honom en liten stund innan han somnade. sedan begav jag mig in till stan för att träffa jenny och carolina vid fredrika cafe. hann nu prata en liten stund och sedan cyklade jag iväg till malin och vi åkte till gymmet på bodyattack. då jag kom hem sov min sötis fortfarande och hade inte ens märkt att jag hade varit borta hela dagen :P

nu ikväll ska vi och äta till en restaurang, per brahe. och så är det också ett inflyttningsfest så vi ska väl och titta dit en sväng också. men jag trr faktiskt att jag skulle vilja hem ganska tidigt ikväll och bara se någon film med min sötis eller någonting sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0