dagen med full fart på

hade som pln att stiga upp halv 11 idag men det ändrades och blev en timme senare hade en rad olika drömmar, ingen bättre än den andra. får nog fundera om men kan vara frisk då man drömmer sådana drömmar :P nåjåå till och med för äckliga för att ens försöka förklara, sjuka helt eneklt. nå efter att jag kom upp ur sängen blev det en sväng via duschen och sedan iväg till en förskola jag ska vara vikarie på. verkade stressigt värre med alla planeringar. huj huj vill inte ens sätta igång med det men nog ska det gå bra endå :)

sedan hann jag hem en sväng (några sekunder) så åkte jag och jonny iväg till kokkola. jag shoppade bara en tröja, hade inte menat ha något annat heller så det blev ju hur bra som helst. jonny hittade däremot mera, 2 jackor och ett skopar. alltid då vi är och handlar är det alltid han som hittar mera saker (och billigare).

efter det blev det att åka via jonnys föräldrar och äta mat, fixa lite med deras dator och sedan var klockan säkert mot 9 innan vi var hemma. så dit for vår hela lediga dag tillsammans :) imorgon ska jonny till arbetet. jag har en hel hög med saker jag måste fixa så passar utmärkt med denna vecka ledigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0