lillajul

fullt upp med jobb denna vecka. idag firades lillajul på dagis. en massa julpynt julmusik julkyrka och sedan julgröt :) julstämning men skulle vara ännu bättre om det var snö också.

så på vägen hem inhandlade jag också en julgran åt oss, en vit. som jag nu ikväll har lagt röda ljus i, supersöt och hittade till och med en passlig plats :)

imorgon är det då lillajul på riktigt. på dagen ska jag väl in till stan och spana på lite julklappar. sedan blir det en kokkola resa för vi ska på 30 årskalas. efter det blir det väl lillajulsfirande på kvällen.

så mycket annat har jag väl inte att komma med.nästa vecka ledig 3 dagar mitt i veckan så kanske hinner hitta lite julklappar då :)

ha en trevlig lillajul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0