ledigt blev jobb

jag hade så sett fram emot att vara ledig idag, och en tid framåt. efter att inte ha sovit ordentligt på en massa nätter plus en natt som jag inte sov alls kändes det som att allt gick i slow motion. dagen efter att jag sov ingenting var lätt sagt jobbigt. var inte speciellt roligt att stiga upp heller då klockan ringde och jag fortfarande inte hade somnat ordentligt. ända jag sov den natten var några 5 minuter som kanske sammanlagt blev högst 1 timme. nå jag genomlevde dagen och nu dagarna efter. som sagt hade det varit skönt med ledigt idag men det blev jobb men sov ända lite bättre inatt så var inte så omöjlig dag.

nu har jag lagat franskisar och korv och väntar på att min sötis ska komma hem. ska inte göra mycket ikväll och imorgon ska jag sova till jag vaknar av mig själv, hur länge nu det blir då :) sedan ska jag kanske åka till närpes imorgon eller möjligtvis blir det fredag beror på vilket humör jag är.

mörkt och kallt börjar det bli ute också. väntar på att det ska komma snö så det bir ljusare men får ju se hur länge det blir att vänta på den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0