länge sen sist!

förra veckan var jag då i närpes. gjorde väl inte så mycket intressant egentligen. träffade några kompisar och lite sånt. lite snö kom det också, tydligen hade det varit lite mera snö här i jeppis än i närpes för här fanns det till och med snöhopar ihop plogade vid vägkanterna.

touluse i snön :)



nå jag färgade annars mitt hår. hade sådär halvt funderat på det. och då¨syster färgade sitt exakt den färgen jag en gång haft och så ångrar att jag lagade ljusa slingor i bestämde jag mig för att laga samma färg :)

före...




efter....



så nu idag har jag bytt till julgardiner. eller åtmisntone lite rödare :) plus att jag har torkat och tvättat alla köksskåp både innuti och utanpå. duktiga jag :P

tydligen blev det lite suddiga bilder, speciellt efter att de förminskades!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0