halloween

även om det oftast är skönt med helg måste jag konstatera denna måndag att jo det kan vara bra med måndag också. på fredagskvällen var jag på riktigt bra humör men på en sekund svängde ALLT. var på så skithumör och då är jag inte så trevlig, tyvärr :P sådär i efterhand måste man ju tycka synd om de stackars människor som måste se mig då :D nå blev iallafall gladare sådär passligt till halloween.

satt just och tittade på alla bilder jag/vi hade tagit. ett konstaterande DET FANNS INGEN NORMAL BILD :D men roligt med flippade bilder så kan ju visa några.


oj så vi var söta då :P


min rosa hatt fick vara med på många bilder


ölspelet, jag var tydligen ända flickan som ville vara med :P



cattis och jonny 1½år :) puss på de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0