städning på g

vaknade idag att ja plötsligt hade för mig att klockan var mycket och jepp jag hade rätt. klockan var halv 10 oh jonny låg fortfarande och sov så det blev att han skyndade sig till arbetet. jag steg också upp ungefär samtidigt. surfade lite och for sedan iväg för att tanka bilen, blev ocks att åka in via prisam och citymarket på jakt efter blomkrukor men hittade inget jag ville ha. varför finns inte sådana jag vill haaa????

nu har jag dammsugat och tvättat balkongen, hade också tänk tvätta fönstren men eftersom vi inte har någon såndär sak så man får upp fönstren får det bli en annan dag. skulle också behövas diska, finns ett berg i köket men skulle också behöva laga skolarbetet eftersom jag inte tror att jag kommer att få det klart om jag börjar först imorgon, inte för att jag är så mycket mer motiverad idag heller. måste ju laga mat idag också, jeijjjj.....:/

äh sitter här på balkongen en stund till och surfar sedan måste jag göra något, men har ju ända till halv 6 på mig före jonny kommer hem så det ska väl ordna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0