sovdags

blir nog så småningom att stänga ögonen för min del för det börjar bli lite trötta. ikväll har jag och syster varit på promenad och funderade på lite allt möjligt intressant. senare blev det att grilla korv :) och så fyllde jag i lite papper, vilket alltid är lika krångligt. är det som meningen att man ska vara förbannad för att få det gjort eller? alltid finns det saker som man inte vet hur man ska fylla i eller så är det något annat problem. som för min del. först ska man räkna ut en massa saker, blev ju hur glad som helst då jag fick resultatet och hade fyllt i allt. för att sedan läsa en ända liten sista mening för att få veta att inte behövde jag alls bli sådär glad som jag trodde. nå nog gnällt för idag nu.

imorgon kommer madde hit, härligt med skitprat och skvaller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0