söndag

idag är det söndag. händer inte ett skit. inte lika varmt idag ute för det blåser. igår var det ju sååå varm,t hela dagen, ännu på kvällen var det väldigt varmt. igår kväll gjorde vi inte så mycket. var hos jonnys syster och sedan var vi hemma och såg på film med nalle och annika. idag sov vi länge, och så mycket annat har ännu inte hänt idag. suttit på balkongen en stund men det var som sagt inte så väldigt varmt. vet inte heller vad vi ska hitta på.

imorgon ska jag städa balkongen och lite sådant. så blir det fint :) MÅSTE också skriva ett skolarbete före torsdag. det är inget jag skulle behöva skriva utan verkligen ett MÅSTE. för måste lämna in det nu och på torsdag kommer syster och efteråt åker jag till närpes en stund och då börjar det böli för sent....usch jag vill bara inte laga det. kan hellre städa :D jag vill njuta av våren för sjutton :) men det skulle ju regna på tisdag och onsdag så MÅSTE v'äl få det gjort då :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0