sola på stranden, kan jag få det?

jag skulle så vilja ligga på stranden och sola nu. är superfint väder med blå himmel men så kommer det ju ett MEN blåser fortfarande som sjutton ute så man kan flyga bort. igår var det endå ganska varmt fast det blåste men höll ju på att frysa tårna av sig då jag just var ut på balkongen så verkar inte så lovande att bli varmt idag.

torsdag idag då. jonny är ledig men for just på lite ärenden. och eftersom det är torsdag idag är det fredag imorgon :) skönt det också. på söndag och jag/vi söderut till närpes. får se om jonny kommer med eller inte. ska på en konfirmation, kul att träffa alla släktingar jag inte sett på evigheter och då menar jag verkligen evigheter.

annars så har ju många skolaslutningar denna helg, viilket för dem då betyder sommarlov :) måste säga att det faktiskt känns lite skumt att inte vara på någon skolavslutning i år. har ju varit det varenda år sedan man gick i ettan. tänk vad länge sedan det är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0