skor

vaknade tidigt idag även om jag sov sött och hörde inte ett smack då jonny hade åkt iväg. så var jag in till stan en sväng, hittade fina skor som jag köpte. måste ju ha skor så är det bara, altså helst vanliga skor man kan använda till allt. de ända bra jag har haft har gått totalt sönder så de blir att slänga så jag var nästan tvungen att köpa nya och gjorde ju inte så mycket att de var fina och ändå inte så överdrivet dyra.

så hade det också kommit reklam om ellos rea på posten idag så det har jag tittat lite på nu :) skadar ju inte att titta iallafall.


så ringde jag till det där flyttanmälan idag eftersom min adress hit går ut sista maj. och väldigt konstigt nog det att fixa hur lätt som helst. jag har ju ringt dit typ alla år jag flytta till och från jeppis och ALLTID har det varit någon sur tant som är super stressad så man knappt får en syl i vädret vad man ska säga eller fråga. idag var det en jättre trevlig, lät som en yngre kvinna, som svarade och var väldigt trevlig och allt fixade sig perfekt och jag kunde till och med fråga det som jag hade menat. sådana människor ska ju arbeta med att svara i telefon och inte en massa surtanter!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0