promenad och nätshopping på g

först idag blev det att åka en vända till skolan. det tog inte många minuter så då jag kom hem bestämde jag mig för att ta en promenad. tänkte jag skulle upptäcka lite nya vägar, igen :) jag gick en bit härifrån in på någon väg jag alltid har funderat vad som finns ditåt så dit promenerade jag. gick och gick, ett ganska tråkigt område, och då tog vägen slut så det blev att vända om. då hittade jag en promenadstig som gick in i skogen så dit gick jag förstås eftersom det såg ganska mysigt ut. kom till nya hur efter att ha gått en liten bit genom en skog och en lekpark. visste sådär ungefär var jag befann mig och åt vilket håll hem var men skulle någon dumpa mig där mitt bland alla vägar jag kom till skulle jag inte ha en aning om vartåt hem skulle vara. och detta finns då som sagt inte långt från oss, ganska häftigt egentligen då man tycer att man kan hela stan men ändå har man aldrig varit lite utanför på alla småvägar. nå iallafall, jag gick och gick och vände ditåt jag trodde var den rätta vägen för för att komma hem, och efter mycket svängande hit och dit började jag faktiskt fundera om jag ens gick åt rätt håll. men till sist kom jag dit jag kände igen mig :)

nog är det ganska bra att ändå få bo "nästan" i stan och ändå ser det ut såhär några hundra meter från huset :)




såhär såg det ut vid denhär lekparken jag gick förbi.måste ju ha med kamera ifall jag skulle hitta något intressant.





nu har jag varit hemma en stund och sysslat med något så roligt som att titta på kläder och skor på olika sidor :) dessa saker hittade jag från H&M som jag kanske ska beställa.
          


ha en bra förtsättning på denna tisdag...

Kommentarer
Postat av: Malin

antar du ha vuri å snurra vi borgarmalmsviejin :P

2009-05-26 @ 14:41:26
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0