plantering på balkongen


det var på något sätt svårt att stiga upp idag, hade en massa konstiga drömmar, än en gång. har inte drömt något mycket på väldigt länge memn nu senaste veckorna har jajg haft så konstiga drömmar så man inte vet vad man ska tro då man vaknar. nå iallafall då jag äntligen kom upp ur sängen åkte jag till prisma och handlade blommor :) fick bli lila och vita då de har jag nu planterat.  har inte hängt upp dem ännu på grund av vissa problem.





rättare sagt problem med dessa upphängare eller vad det nu ska heta. KÖP INTE. iallafall funkade det inte att skruva ihop. den ena fick jag nog ganska bra ihop efter mycket svärande men den andra gick bara inte och jag orkade inte ens öppna den andra förpackningen. de gick inte att skruva ihop tillräckligt mycket för att det skulle bli stadigt och hållas fast. nå kanske jonny får det fixat.





soleen lyser fint idag också, och för en gångs skull blåser det nästan inte alls :) blir antingen picknic eller stranden senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0