misshandlad av en magnum mint glass

idag blev det att gå på en promenad igen :) man måste ju passa på att vara utomhus då det är härligt väder. gick nu en passlig väda så jag var borta ungefär en timme, så på vägen hem gick jag in via halppis för att handla några småsaker eftersom affärerna är stängda imorgon. eftersom det var så fint väder köpte jag också en magnum mint glass, skulle ha varit så gott med en sia glass men det blev det inte idag. nå iallafall, åt glassen på vägen hem. den var ganska ordentligt fryst för den var ganska skarp och på något sätt stack chokladen ovanpå rakt in i tandköttet uppe i munnen, det började till och med blöda ganska ordentligt till och med. och nu är det jätte sjukt  och uppsvälld där ännu fast jag varit hemma en bra stund nu redan.





ikväll blir det examensfiras och så är vi ju alla lediga imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0