min kväll

Eftersom det då var morsdag idag ville förstås mamma åka till sin mammas grav och sin pappas. Så jag jeanette och mamma satte oss i bilden för att köra iväg söderut. Jag hade ju inte menat köra alls idag eftersom jag inte hade sovit något förra natten men så blev det att jag körde iallafall. Eftersom det tar en stund att köra dit och hela släkten finns där plus annat blir det ju ofta så att man gör fler en en sak då man åker dit. så på vägen till sideby for vi via mammas barndomshem och tog lite kort eftersom huset snart ska rivas bort.





så fastnade tydligen jag också på bild.




då vi fortsatte ner mot sideby satt jeanette och tittade ut genom fönstret för att få syn på en björn, eftersom det har synts en björnmamma och björnunge där några dagar sedan. plötsligt ropar hon STANNA, BACKA. jag trodde ju då först att det var en björn hon hade sett men det var en älg hon skulle ha kort på :)




Efter att vi hade varit till graven i sideby for vi till moster. där bor då också min kusin och hans familj. där finns dessa två små tvillingbusfrön Simon och Samuel :)




och här sitter min egen syster med Samuel, Emma-Lena och Simon :) måste ju bara få säga, oj vad stora de har blivit men är ju skitlänge sedan jag har sett dom.




nu skulle man ju tycka att jag borde vara helt dödstrött, men här sitter jag pigg som en mört klockan halv 1 på natten. kommer jag att sova länge imorgon? jag hoppas och tror det, men jag kan ju ha helt fel också det skulle inte precis förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0