kom kom...

villa att solen ska komma fram nu, den är bakom träden och gömmer sig. härligt väder och jätte varmt idag. har redan varit och tankat bilen och kollat ringarna, in till prisma en sväng och varit ut på promenad så nu har jag resten av dagen ledig för solning :D

imorgon bär det va till närpes, och kristonestad, för  min del. ska på konfirmation till kusin så jag stannar väl hemma någon dag iallafall bara för att jag iknte har så stor lust att köra både dit och hem tillbaka på samma dag. så måste jag ju hinna träffa lite kompisar och vara med familjen också en stund :)

inte länge till midsommar heller för den delen, inget bestämt ännu var vi ska vara men hoppas ju på det bästa. jag fick iallöafall veta igår då jag ringde till dagis jag ska jobba på att jag är ledig fredagen vid midsommar så det är ju jätte skönt :)


nu måste jag titta om solen är fram :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Mm, jätteskönt material! :)

2009-05-30 @ 15:19:48
URL: http://juliasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0