hejsan hoppsan

idag har jag redan varit ganska duktig av mig. Har sökt arbete, eller ska skicka in det imorgon men har lagat allt klart och ska ringa dit nu snart på nytt eftersom ingen svarade tidigare. och nu har jag försökt få den sista skoluppgiften gjord, ja som jag egentligen hade menat laga förra veckan men nej vad skulle det gå?! men nu hittade jag några bra böcker så då de är infixade i arbetet lämnar jag in den :) tack och lov att den börjar bli klar.

då jag har arbetat lite till med den jags ka gå ut på promenad eftersom det är lite varmare ute idag. var inte ens kallt att gå till posten med kjol :)

blir väl att vara flitig en stund till nu då...finns roligare saker jag skulle kunna göra men då börjar lite lite panik så jag msåte nog ta och skippa det.

på fredag får jag åka hem till min sötis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0