hästar

var på promenad idag efter att jag vaknade. begav mig iväg mot fäboda hållet, eftersom det nu oftast inte blir att jag går ditåt. iallafall bestämde jag mig då för detta idag, dels för att se  på husen och kanske hitta någon ny väg som jag inte sett förr men mest gick jag ditåt för att se hästarna :) alla kanske inte vet att jag tycker om hästar så mycket som jag gör eftersom jag nu inte ser på hästar i varken tv eller tidningar eller talar mycket om dem heller, men det betyder inte att jag inte skulle tycka om dem för det. skulle jag vara rik skulle en häst säkert stå på gården så är det med det. nämen för mig hör hästar och sommmar ihop på något sätt. då jag gick i lågstadiet köpte en av mina ganska  grannar en häst och sedan flera och där spenderades ju dagarna på sommaren från morgon till kväll nästan. det blev till och med att ljuga för föräldrarna för att jag och min kompis skulle kunna vara där :P nämen jag gillar dessa djur och önskade mest av allt då jag var liten att en häst plötsligt skulle dyka upp från ingenstans och bli min.

nå efter min promenad gick jag in till stan, gick i lite affärer vilket tog längre än jag hade förväntat mig. kom hem med en svart tröja som var på rea. något måste man väl unna sig ibland också.

nu ska jag titta på tv och sedan laga mat. hoppas det blir solningsväder imorgon för idag är det sådär passligt tråkigt mulet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0