härligt härligt men jobbigt jobbigt

direkt jag vaknade idag begav jag mig, en jogginglänk. det var tider sedan senast, det har mest blivit promenader seanste tiden :) inte dåligt det heller men nog är det mycket härigare på ett helt annat sätt att springa, iallafall efteråt. jag var inte så jätte långt eftersom det är så länge sedan jag var sist så skulle väl inte kunna gå imårgon då. men jag sprang ganska hårt ändå. en sak som är säker jag klarar inte av att springa utefter en lång rak väg, det känns som man inte skulle komma någonstans alls, som det gör hemma i närpes. men därför är det ju perfekt att spinga här eftersom det finns ett oändligt tal med småvägar hit och dit :) förr då jag sprang varenda dag, en tid, var det alltid på sena kvällar då det började bli lite kallare. skönt att springa då solen inte lyser så starkt och oftast så blåser det mindre sent på kvällarna. men jag vet inte, vill inte gå och spinga här på kvällen så det får bli på morgonen istället då :)

hittade sådär annars super bra klädsida på nätet igår :) skulle kunna peka på nästan vilken sak som helst och jag skulle vilja ha den, så är det oftast inte för min del på andra ställen. dessutom var det inte så dyrt för att vara så fina klänningar, toppar och så vidare :) så därifrån ska jag helt klart beställa kläder :D så nu har jag ännnu mer motivation att fara ut och springa :P

nu blir det solning :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kva va he fö siid me kläder du ha hitta? Jag å vill skåd:D

2009-06-05 @ 11:33:52
Postat av: cattis

trendiks.fi häiter sidon :) mest tådde mäir festkläder, så tänkt nu ja ska beställ na toppar å kanske nain klänning nu ti sommarin :)

2009-06-05 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0