grillkväll i nykaabi

igår blev det då att åka till en av våra kompisars villa för att grilla lite då det var så fint väder. först for de och köpte grillmat och en grill, vilket ju kan behövas för att det alls ska bli någon grillkväll. så då vi vi kom till nykaabi var ju det första projektet att bygga ihop grillen så vi skulle börja få grilla.



efteråt gick jag och jonny ner till vattnet en sväng för att se hur det såg ut.  fin blå himmel, men eftersom vi kom dit ganska sent var inte solen så högt uppe längre.




så blev det ju att testa grillen, det tog en ganska lång stund att kunna börja grilla eftersom vi inte hade något grillkol så vi var tvungna att bränna ved och vänta på att det skulle bli kol. varmt var det iallafall vid grillen.



och så kom också vi båda på en bild.




då jag var upp en sväng tidigare nu idag var det så fint ute och jag hade förväntat mig att kunna sitta och sola på balkongen, men så fel jag fick. mulet och tråkigt är det nu istället. nå söndagar brukar vara rätt tråkiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0