denna cattis är lite trött idag

vaknade runt halv 10 idag, skulle ju egentligen behöva sova mycket längre idag för inte gick jag och sova före halv 2 inatt fast jag inte sov nästan alls natten före. och nog är jag trött men nej jag orkar inte sova ändå. fint väder ser det ut att vara, om det är varmt är en annan sak?! ska väl gå och hämta posten så får jag se vad man ska ta på sig idag. ska och hämta syster från skolan om några timmar. och så ska vi in och hämta bilder vi har framkallat och så måste vi och handla lite mjölk som pappa hade glömt. tittade just på lite lediga arbeten till hösten, hittade lite intressanta saker, så det ska jag skicka in mina papper på senare idag. så hoppas jag på att hitta något bra till hösten.

ha en trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa man kan int annat än skratt..

2009-05-11 @ 15:56:35
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Malin

när kommer du annars ti jeppis?

2009-05-11 @ 15:58:40
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0