blå himmel men kallt

då man tittar ut genom fönstret skulle man kunna tro att det är hur varmt som helst ute, men icke sa nicke. sklart så ska det blåsa så in i någontings kallt. man blir ju bara lessen. vill det ska bli varmt, men tyckte mamma sa hon hade läst att det skulle bli det på söndag :D

jag vet inte hur ja ska kunna börja gå och sova tidigare. alla nätter denna vecka har klovkan varit 2-halv3 innan jag har ens blivit trött och ens försökt sova. inatt stänge jag lampan ungefär kvart före 2 men 'ndå låg jag vaken åtminstone till halv 3. vaknade idag tidigt av att telefon ringde. det var ett dagis som skulle behöva vikare imorgon men eftersom det nu bara var fråga om en dag och att jag nog hade planerat fara norrut först imorgon så tackade jag nej.  om det skulle ha varit mer än en dag skulle jag nog ha placerat mig bilen nu redan idag men som sagt fick det bli ett nej denna gång.  då skulle jag ju ha behövt stiga upp men nej jag somnade om och vaknade sent idag. fast några mardrömmar hade jag nog.

minns inte allt....
men vi skulle på en fest någonstans, det var i ett väldigt högt hus i allra översta våningen. sedan skulle vi till netti och melody. tror jonny for till det där festet före mig och på något sätt hade min telefon gått sönder på mitten. nå jag kom väl till det där festet, alla vanliga tror jag var där fast vems festet var vet jag inte. jonny hade d redan varit till netti och det hade stängt och så var det nog något med melody, om de inte kommit in där eller blivit utslängd eller vad vet jag inte :P nå iallafall....festen fortsatte och på något sätt hade jag skärt mig i tummen...eller rättare sagt den var nästan helt av men ingen märkte det och jag ville inte till något sjukhus så jag sade inget :P så minns jag inte mer vad som hände men då jag vaknade vågade jag knappt röra tummen ifall den faktiskt skulle vara av på riktigt :D

konstiga drömmar man kan ha ibland..

snart ska vi åka till näsby, så ska jag tvätta bilen då jag kommer hem igen och så mycket annat vet jag inte idag. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

bra ja int je sjölv om ti tyck he :p

2009-05-15 @ 19:31:38
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0