balkong


jag skulle vilja laga balkongen liten fin, då jag nu för en gångs skull har en balkong :D ska nog planetera blommor och lite sånt men nu harjag tittat på lite bilder för att försöka få lite ideer om hur jag ska fixa det fint :)

dessa möbler tycker jag om :) men några nya möbler ska vi nu inte ha, men fina är de iallafall :)



detta ser ganska mysigt ut, även om det blåa parasollet stör mig på denna bild :P



titta så härftiga möbler :D men inte skulle nu jag vilja ha dem iallafall



denna balkong gillar jag. det var svarta blomlådor som jag försökte hitta igår, men fanns inte där jag sökte, måste fortsätta söka annars får det bli en annan sort jag spanat på. men vita vill jag inte ha så är det med det :)




jag skulle ju faktiskt laga skolarbete idag och gissa vad, jag har faktiskt gjort det :) tog barfa en liten paus för att göra något mer intressant :P nämen jag har faktist varit duktig, måste väl fortsätta en stund till antar jag för det är nog en bra bit kvar innan det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0