äntligen hemma

nå nu är jag tillbaka i jeppisstaden.

blev en fullspäckad dag. då jag vaknade gick jag på promenad och sedan blev det att hämta syster från skolan för att sedan åka iväg norrut. syster hoppade på med till vasa då pojkvännen redan var där. vi var nu in till gina tricot, hittade ganska mycket saker men jag löpte bara en jätte fin liknande topp eller vad man ska säga. var också till hm och tillö andiamo. hittade så fina skor men lite väl dyra för mig i detta tillfälle så kanske de blir billigare snart :D nå sedan blev det att åka vidare för min del till jeppis innan det skuille bli rusningstrafik, och det var faktiskt inte så mycket bilar fast det var fredag.

vet inte om det händer så mycket ikväll, få nu se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0