idag är det morsdag. inatt sov jag inte så väldigt många timmar, rättare sagt 3½ timme. somnade 5 efter att jag hade tittat på en film och tre avsnitt av en serie jag hade laddat ner. direkt jag stängde datorn ringde jonny, som var på väg hem, så klockan 5 ungefär somnade  jag då. hade tänkt sova till 10 men då klockan var halv 9 kunde jag inte sova mera så det var bara att stiga upp. ändå är jag inte speciellt trött idag, men kommer säkert att bli det senare idag. men ångrar nu inte att jag var upp hela natten skulle ha varit helt onödigt att ens försöka sova på gruund av mitt dåliga humör. skulle jag ha somnat skulle jag ha drömt massa mardrömmar och skulle jag inte somnat ordentligt skulle jag ha vaknat varannan minut.

nu idag har vi varit till farmor och ikvälll ska vi till mormor och morfars grav och säkert in till några släktingar på samma gång.  nu ska jag slöa på här hemma tills vi ska åka dit ikväll. kan ju fortsätta se på film :D nänå får väl ringa och se så småningom om jonny har vaknat, för ännu har jag inte fått något svar på mitt meddelande jag skickade en timme sedan.

nå ha en trevlig morsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0