vårdag

daaah...varför? jo jag vet varför jag är irriterad på mig själv men hatar det ändå. jag och mina funderingar...

arbete idag då på nytt, helt okej. fredag skola, vilket jag inte ännu har orkar fundera ut hur jag ska göra med eftersom jag nog ska vara i arbete. har allvarligt inte orkat ta itu med det, förväntar mig att det ska lösa sig av sig själv:P likaså med uppgiften som jag skulle borda börja på, men det får vara iallafall tills nästa vecka...

har varit riktigt vårväder idag, äntligen  :) inte heller så länge till påsk, ska väl kanske åka hem en sväng då möjligtvis

något annat...njä...har bara slappat/sovit ikväll. vi somnade båda två på soffan precis på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0