....vad ska jag hitta på?

sitter här och funderar vad jag ska göra. får väl sitta och vänta på att klockan ska bli 9 så ska jag titta på familjen annorlunda, så mycket annat intressant finnns inte att göra. har egentligen inte gjort så mycket på hela dagen. var och hämtade sjukintyget och före det till dagis, var också in till citymarket på samma gång. bara att konstatera, man ska INTE gå in i affärer då det inte är totalt nödvändigt som då man ska handla mat. speciellt för min del då jag vet att jag har varit duktig denna månad och sparat riktitgt bra då ska man inte gå in i en affär för då kommer man garanterat ut med något som jag egentligen inte skulle behöva. men kan ju trösta mig med att jag för det mesta brukar vara duktig och inte köpa saker jag inte behöver så detta fick väl bli ett undantag nu då.

så har jag tittat på en film. en adam sandler film, inte nu någon speciellt favorit skådis men det gick väl att se på i brist på annat. eftersom vi ju såg 3 filmer denna helg och det var nog de 3 sämsta på väldigt länge, var knappt så man orkade sitta i soffan och se på dem.

nu är jag ensam hemma på nytt eftersom jonny for och skulle fixa nya lampor på bilen, får se hur länge det tar nu då. jag ska väl sitta och snoka vidare på lite bloggar och försöka hitta ett spel jag spelade en dag men inte minns vad det heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0