usch va ja hatar min fantasi ibland

igår gjorde vi inte så mycket. goda vänner kom hit, som så ofta :) tittade på film. blev förvånad då jag såg att en av de som hade huvudrollerna var en som jag aldrig set i någon film förr, men nog i en serie tror jag det var då jag var mindre, han var då snyggaste personen som fanns enligt mig :P inte för att han såg mycket mer annorlunda ut nu heller, men nåjååå. sedan började vi nu titta på en annan film som råkade komma i tv, gick väl hel bra att se på men pötsligt som en blixt från ingenstans for min fantasi iväg åt någon helt annat håll. tycker verkligen inte om hur fort min fantasi flyger iväg ibland, helt utan för varning. varför kan man inte koppla bort hjärnan ibland?! jag menar inte är det dåligt med fantasi för det mesta, men så in i helsike det stör då det far åt de håll man inte vill och så kan man inte sluta tänka på det. skulle det vara fantasier som aldrig skulle kunna bli så i verkligheten skulle det ju heller inte vara någon större sak, men då det är lik som mina drömmar. det är saker som kan hända precis när som helst och det gör saken ännu mer avskyvärd. nå bara att hoppas på att det inte blir som i min fantasi, vilket egentligen inte borde så stor risk till :)

annars är allt frid och fröjd. sov länge idag, men gick ju och sova ganska sent också. jätte fin dag, blir nog att gå ut på en promenad i detta fina väder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0