tv-tittande och bokläsande

har nu tittat på lost och heroes nyaste avsnitten, spännande :) och så ätit mat. var då och träffade A, roligt att träffas :) fast vi nu ses ganska ofta iallafall. efter det blev det mathandlande till citymarket. hittade faktiskt lite allt möjligt, som sagt " nu måste gå gå härifrån före vi köper hela affären" fast så farligt var det ju ändå inte :)

så sitter jag fortfarande och funderar på när jag ska komma iväg söderut till närpes. vilket stort problem det kan vara att planera en så liten sak, ska ju ändå bara vara in i veckan där så borde väl inte vara så svårt egentligen.

har nu börjar läsa boken jag lånade idag. jag är iallafall fast i den, tycker om verklighetsbaserade böcker och speciellt om sådana saker som denna bok handlar om. den handlar om en flicka som kommer till en ny fosterfamilj efer att ha flyttats runt i många familjer på bara 1 månad på grund av att hon är så agressiv och omöjlig att kontrollera.


så nu ska jag nog snart läsa lite till, kommer inte att ta många dagar att läsa denhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0