tortilla

nu har vi just precis ätit tortilla. jätte gott och så länge sedan vi lagat det så passade bra idag :) tidigare var vi och handlade mat  och så damsugade jonny medan jag lagade mat så nu är det rent och fint här :) tidigare idag då jonny var bort en sväng var också jag och kissi ut på en promenad, en ganska lång en idag faktiskt. först var vi lite i skogen och så runt huset och sedan begav vi oss iväg nerför vår backe, kommer inte på vad det heter det där stället. nåjå, kissi hjar lite sina egna funderingar om hur man ska göra då man är på promenad. hon sitter på axeln, klättrar upp sjäälv och allt så jag fick smutsiga byxor idag eftersom hon förstås inte var så ren om sina tassar. kan bara tänka mig hur lustigt det ser ut med en "apa" på axeln. men är man liten och rädd så varför inte. hon har ändå blivit jätte duktig att gå själv så nu är det roligare att vara ute.





och jo föresten var in till skolan en sväng också och skulle hämta mitt recept som hade förnyats. visste att det fanns där för visste att det skulle komma redan förra veckan plus att en kompis meddelade förra veckan att jag nu hade ett brev på anslagstavlan. så tänkte passa på att hämta det idag då vi ändå for förbi där. då jag kom dit så fanns där inget brev. samtidigt råkade hälsotanten komma sådär passligt och hon sade också att hon hade lagt det där, så vart har det tagit vägen????!!! någon som tyckte att de behövde ett p-piller recept bara sådär???  så ska nu ifall de dyker upp annars skulle hon fixa ett nytt till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0