sommar sommar kom nu

idag har det också varit en så fint dag. bestämde mig för att gå ut på en promenad. gick först in via stan och in till jonnys arbete, var in och tittade på lite telefoner :) int jag som ska ha utan jeanette eftersom hennes telefon har gått sönder. så efter det gick jajg via skolan och tittade ifall mitt försvunna recept hade dykt upp men nej.  då jag kom hem tittade jag på en film och bara slappade till det blev dags att laga mat, grönsaksbiffar och potatis. då jonny kom hem åt vi och sedan begav vi oss iväg till hans föräldrar för han skulle byta till sommarringar på bilen :) här väntar vi för fullt på sommaren och vill inte alls ha mera vinter.  då vi kom in till stan tillbaka plockade vi upp 2 kompisar som vi körde runt en stund med och nu är vi hemma och ska bara slappa lite före det blir sovdags.

imorgon ska jag in till stan med malin, ska kanske hitta en vårjacka vilket jag skulle behöva. men då jag skulle behöva så mycket, speciellt skor.  men är det något nytt problem? nej.  så är det då lördag imorgon, får se vad vi hittar på då.

gonatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0