sommar och sol :)

nå nästan iallafall. solen lyser och då man bor såhär högt upp så man bara ser trädtopparna då man sitter vid bordet kan man ignorera att det finns snö på marken.  så skönt att man kan börja se framemot våren och sommaren, så mycket mycket härligare årstider än vintern, även om det nog finns fina vinterdagar ibland också :)

igår började jag äntligen känns mig friskare, behövde inte ligga i sängen hela dagen som de förra dagarna. på kvällen var nu bara några kompisar här, vi tittade på film och drack lite. båda filmerna vi tittade på var verkligen inte i min smak men så är det ibland då det finns många olika smaker. andra filmen vi såg tittade jag nu nknappt på för jaag halvsov och låg och såg på då jonny fixade någonting på datorn, eftersom han heller inte hade någon större lust att se på filmen. nå till sist gick jag och sova och vaknade nu för inte så länge sedan.

så får man fundera vad man ska hitta på idag, kanske gå ut på promenad en sväng, beror på om halsen börjar kännas lite bättre. men innne hela dagen vill jag inte sitta då det är så fint väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0