snö

redan igår kväll började det snöa och det håller fortfarande på :( men det är ganska varmt så det smälter nog ändå bort vartefter annars skulle det ju vara massor med snö vid det här laget. får hoppas det blir ännu varmare nu snart så precis all smälter bort snabbt :D

igår kväll var vi hos några kompisar en stund. spelade uno, vilket tog en evighet. inte brukar att varv uno ta sådär länge men roligt var det iallafall :) sedan efter det gjorde vi väl kinte så mycket, skjutsade några människor in till stan och sedan åkte vi hem och såg på film.

nu idag har vi varit hos jonnys föräldrar. typ födelsedagskalas för jonnys syster som blev ett år äldre några dagar sedan. så idag var hela tjocka släkten där. nåjåå det var altså syskonen och deras barn. roligt att också se hans ena bror och hans familj som jag aldrig sett förr fast vi varit tillsammans i nästan 1 år :D så åt vi mat och sedan tårta :) så där har vi varit precis hela dagen och kom hem bara en stund sedan. nu blir det att slappa resten av kvällen eftersom det bara är tråkigt snöslask ute så man kan inte ens gå ut på promenad. så ska jag titta på amazing race klockan 9 eftersom de i detta program besöker finland. brukar bara se det ibland och denna säsong har jag inte sett många program så ikväll måste jag nog titta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0