slask

några grader på plus idag, vilket då betyder slask. inte roligt alls att bli våt om fötterna då man är ute men betyder  förstås att det så småningom blir vår vilket jag väntar på :) var ut och gick tidigare idag. steg upp direkt jonny åkte till jobbet och var på datorn en stund. var riktigt härligt att vara ut och gå, och så var jag också via bibban och lånade en bok. skadad heter den och handlar om en liten flickas hemligheter. så den ska jag börja läsa nu :) efter att jag kom hem gick jag ut med silla och hoppade sedan i duschen. senare idag ska jag på "kaffe" med A, så hoppar jag på med jonny hem tillbaka från stan då han slutar för idag.

nu sitter jag och lyssnar på mtv och har slängt lite kläder i tvättmaskin. spelade också något spel, men fastnade på en nivå nu som jag inte kommer över, höll på med den redan igår och det går bara inte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0