sjuk överallt i kroppen

AJ AJ AJ. allting i min kropp är sjukt. har varit och arbetat idag i växthus. inte speciellt tungt men obekväma ställningar så tar sjuk överallt. men blev åtminstone några euro rikare :D
så har det också massa ringande hit och dit idag. hade telefon i jackan och då vi var klara såg jag att jag hade ett missat samtal. ringde upp och de frågade om jag kunde komma som vikarie nästa vecka. måste tacka nej eftersom jag har arbete nästa vecka. 1 minut senare ringer telefonen på nytt. de ringde från stället jag skulle jobba nästa vecka och sade att nej tyvärr hade vissa saker hänt som gjorde att jag inte kunde komma och arbeta nästa vecka. så fick jag ringa tillbaka till stället de ringde från före och säga att jag nog kan komma nästa vecka om de inte hunnit ringa någon annan och nej det hade de inte. 10 minuter senare ringer telefonen på nytt. det var från ett annat ställe och frågade om jag kan komma som vikarie efter påsk och det passade bra. så idag har jag förlorat 3 veckor jobb och fått 2 veckors jobb. hoppas de ringer från något annat ställe nu då också. blev ju förstås en vecka mindre arbete nu då, men blev ju mycket närmare eftersom dessa dagis som ringde idag finns i jeppis :)

nu är jag heeeelt slut. ska krypa ner i sängen och vila en stund..nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0