silla och jag




silla och jag har varit ut och hoppat i snön idag. gick lite bättre idag än förra dagen men skakade nog ndå ganska mycket ett tag då snöplogen for på vägen. vi träffade också en gubbe, möjligtvis var det gårdskarn. jag har aldrig sett honom så jag kan ju inte säkert veta men han vissta iallafall i vilken trappa silla bodde, och så sopade han trappan.

blev inget halppis idag, blev citymarket istället. fick nu mat handlat så vi har några dagar nu och faktiskt blev det inte så dyrt, bra planering :) så idag blir det lasagne, så räcker det till mera än idag. och klockan är bvara två, vad sjutton ska jag hitta på resten av dagen nu då?! hade tänkt gå ut och gå idag men vem skulle ha så stor lust för det då solen gömmer sig bakom moln och så kommer också snöflingor. isåfall måste jag nog få med något sälskap ikvääll om jag ska orka ta mig ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0